CONTO SERVIS s.r.o. - účetní a daňově poradenská kancelář (Hradec Králové - Pražské Předměstí)

Využijte služeb specialistů na účetnictví, mzdy, daně, poradenství, ekonomiku, controlling

Daně a účetnictví pro menší a střední firmy jsou naší hlavní specializací. Mezi naše služby patří mzdová agenda, daňové poradenství či řešení sporů s FÚ a zpracování daňového přiznání. K účetnictví poskytujeme aktivní on-line přístup. Nabízíme také poskytnutí sídla firmy, služby virtuální kanceláře.

  • Veverkova 1343/1
  • Hradec Králové - Pražské Předměstí
  • 500 02
  • mapa

Kontaktní osoby

Hodnocení

*
*
*
*
*
0 hodnocení
Ohodnotit

Více informací

Daně a účetnictví nemusí být noční můrou

Pomáháme firmám soustředit se na hlavní předmět podnikání, nikoli na nepříjemné starosti jako jsou daně a účetnictví. Naším cílem jsou prosperující klienti. Zajistíme systematické vedení účetnictví vaší společnosti včetně všech navazujících činností. Můžete využít zejména našeho produktu - účetnictví online, který spočívá v přímém zpracování prvotních dokladů u klienta (přijaté, vydané faktury, příkazy k úhradě, banka, pokladna,..) a následné kontroly a případného zaúčtování složitějších účetních případů v naší firmě.

V rámci daňového poradenství zpracujeme prostřednictvím daňového poradce jakékoliv přiznání nebo hlášení ke všem daním nebo Vám poskytneme podporu či pomoc se zpracováním daňových přiznání. Na poskytování daňového poradenství navazuje školení v oblasti daní a účetnictví.

Předejte daně, účetnictví do spolehlivých a zkušených rukou.

Mzdová agenda od nás nabízí více času pro vaše podnikání

Připravuje vás mzdová agenda o drahocenný čas, který by jste mohli věnovat rozvoji vašeho podnikání? Obraťte se na nás. Personalistiku a služby s ní spojené máme v malíčku. Zbavíme vás proto starostí nejen s vyřizováním mzdové agendy. S námi už nemusíte po nocích studovat mzdovou legislativu České republiky ani se stresovat s obíháním úřadů. Zajistíme pro vás outsourcing mezd a personalistiky. Navrhneme za vás také vzorové pracovní smlouvy pro všechny typy pracovních poměrů.

Sídlo firmy Pardubice, virtuální kancelář, založení nových firem

K službám jsme také klientům, kteří pro svou společnost potřebují platnou provozovnu či sídlo. Ušetříte tak peníze za pronájem či koupi vlastních prostor a navíc získáte pro vaši společnost prestižní adresu a podnikat můžete z pohodlí domova. Nabízíme vám poskytnutí sídla firmy v Pardubicích. Poštu, která klientským společnostem na naši adresu přichází, eviduje a spravuje náš sekretariát. Nabízíme vám také službu virtuální kanceláře, v jejímž rámci za vás zajistíme například asistentské služby, administrativní služby, pronájem kanceláře pro schůzku se svými klienty, pronájem školící místnosti a další.

Chcete založit vlastní společnost, ale nestresovat se s veškerou administrativou? Využijte možnosti ready-made společnosti.

Školení v oblasti DPH, daně z příjmu, mezd a účetnictví

Připravili jsme pro Vás v Pardubicích školení pod názvem DAŇOVÉ ZMĚNY 2020 (volný cyklus 3 seminářů), který obsahuje následující semináře:

Objednávky školení

Řešení pro živnostníky Řešení pro malé firmy

Novinky

  • 11.10.2019

    Novela EET Dne 9.10.2019 byla vyhlášena novela zákona o EET a to ve Sbírce zákonů pod č. 256/2019 Sb. Tímto bude poslední vlna EET spuštěno od 1.5.2020.

  • 30.9.2019

    Zaokrouhlování DPH od 1.10.2019 Novela zákona o DPH změnila ustanovení upravující způsob výpočtu a zaokrouhlování DPH.

zobrazit více novinek

Produkty a Služby

zobrazit celou nabídku

Napište nám

Povinná pole

Vyplněním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem zodpovězení mého dotazu.